Se spune ca imaginea concreta a produsului in comunicare (de orice fel) este esentiala...cateodata. Dar ce ar fi daca am comunica efectul produsului prin sugestie? E complicat?
Axe gaseste intotdeauna solutiile :-)
Axe Towel
Irezistibil pe sarma
Toilet Signs
"Daca te prind, om te fac!" :-))
"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."
marți, 26 februarie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
7 comentarii:
Ok!Senzualitate, imaginatie , extaz.Avem ingredientele care-i vor face pe barbati mai fericiti.Sexul vinde, dar ce ne facem cu femeia ca "obiect"?
Ludrian
:D
Tocmai, ca nu e nici o femeie. Sexualitatea e sugerata si nu incrimineaza.
B&B Beauty Salon,etc.
Norocul marcii este ca reclama spune asta intr-un mod atat de amuzant si inocent incat uiti repede ideea putin ofensatoare si un picut de tot misogina....
Cine crezi ca a fost initiatorul unor astfel de reclame un barbat sau o femeie?
:-)
Bergenbier
http://www.youtube.com/watch?v=jSLcjgkzHgk
Orbit
http://www.youtube.com/watch?v=kw03nalTAMQ
Axe
http://www.youtube.com/watch?v=I9tWZB7OUSU
Activia
http://www.youtube.com/watch?v=9zX4RomNdpM
IKEA Tidy Up
http://www.youtube.com/watch?v=WzMuax75s3M
Break up
http://www.youtube.com/watch?v=WB5aG4NyoYk
The Ladies Bathroom
http://www.youtube.com/watch?v=RJ7emJpGGjE
Khama
Super!!!
Ultima e chiar funny rau.
Din albul fulgilor de nea,
Si din a soarelui sclipire,
Iti daruiesc un martisor,
Aducator de fericire!
Ludrian
:-)
Multumesc!
Trimiteți un comentariu