"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

marți, 7 octombrie 2008

Honda Accord

Desi cred ca ati mai vazut-o...



Aceasta reclama pt Honda Accord a fost filmata 'live', fara computer graphics. Au filmat de 605 ori si de fiecare data ceva minor mergea gresit si totul trebuia pozitionat din nou si luat de la inceput. A 606-a oara totul a mers perfect. Filmarile au durat 3 luni si in final costurile s-au adunat la 6 milioane de dolari. Dupa cele trei luni, cei din echipa de fimare erau gata sa-si schimbe meseria. Totul era amplasat cu atata grija ca toti mergeau pe varfuri ca nu cumva sa deranjeze ceva si sa cauzeze probleme nepravazute. Detalii cat de mici afectau precizia intregului ansamblu. Spre exemplu, in cursul zilei studioul se incalzea si parchetul se umfla putin cauzand o piulita sau teava de esapament sa se invarta mai repede, a explicat Rob Steiner, unul dintre producatori.

2 comentarii:

clr spunea...

6 ml de dolari???
uite cum se pierd bani...

daaar, efectul este superb!

Raluca Damian spunea...

Asa zic si eu, dar marketingul cere sacrificii :))