"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

marți, 1 aprilie 2008

Departamentul de marketing – intersectie bucuresteana

Ma confrunt de cateva zile cu o problema « existentiala » : departament de marketing, responsabilitati, interactiuni, limite. Am avut o saptamana ingrozitoare in care absolut toata firma vroia ceva de la mine si toate se spargeau in capul meu. Mii de probleme la care, bineinteles, eu trebuie sa gasesc mii de solutii.
De ce eu, de ce marketingul ?
1. Departamentul financiar – se plange ca preturile sunt prea mici
2. Vanzarile – preturile sunt prea mari
3. Comunicarea – campania nu e operationala la timp
4. Juridicul – colaborarea nu e conforma contractului
5. Aprovizionarile – asteapta previziuni
6. Centralul – vrea reporting-urile imediat

In concluzie, cam acesta este marketingul saptamana aceasta, intersectia de la Lujerului, la ora 12:00 :-)

Niciun comentariu: