"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

luni, 12 mai 2008

“Sunt Cozmin Guşă şi apar aici pentru că în Bucureşti panotajul mi-e refuzat politic”

Nu vroiam sa deschid subiectul "politica", dar, dupa cum bine stiti, cu alai si trambite a inceput campania electorala.
De obicei sunt indiferenta la politica, dar de data aceasta nu am putut sa ma abtin. Plimbandu-ma cu niste prieteni printr-o Mamaie ploioasa de 1 Mai muncitoresc, nu am putut sa nu remarc out-door-ul electoral al d-lui Cosmin Gusa, well...cam peste tot:
"Sunt Cosmin Gusa si apar aici pentru ca in Bucuresti panotajul mi-e refuzat politic".
Zambesc amar si trec mai departe, dar nu pot sa uit, caci din nou dl Gusa imi zambeste cu tot cu panotajul lui. Campania are 3 greseli:

1. Este in Constanta - si desi 1 Mai a umplut statiunile de pe litoral de Bucuresteni, nu cred ca "panotajul" d-lui Gusa a fost platit doar pentru 4 zile, atat cat sa-si atinga target-ul de populatie vizata.
2. Cuvantul "panotaj" nu este chiar un cuvant uzual, iar electoratul risca sa nu inteleaga mesajul d-lui Gusa.
3. Nu stiu ce firma de publicitate out-door ar refuza "panotajul" d-lui Gusa in Bucuresti, atata timp cat ar castiga niste bani, bani multi. Conditiile care trebuie respectate sunt ca aceasta campanie sa fie legala, morala si cea mai importanta: candidatul si firma raspunzatoare de "panotaj" sa se "inteleaga" la pret.
Nu stiu cine se ocupa de campania electorala a d-lui Gusa, e mai putin important. Dar atentie: a fi prezent peste tot nu inseamna intotdeauna ca ti-ai atins scopul campaniei electorale.

Un comentariu:

Anonim spunea...

panotaj = canotaj practicat cu pluta. Probabil ca Gusa a vrut sa practice sportul asta electoral si pe Dambovita dar noi ne-am cam saturat sa fim dusi cu pluta :(