De curand am aflat ca LIFO nu inseamna doar Last Input First Output, imbibata de cursurile de contabilitate din facultate. LIFO vine si de la Life Orientation. Pe scurt, 2 consultanti in management si RH din SUA, cu nu prea mult success in afaceri, s-au gandit sa breveteze LIFO la Harvard, ca sa-si mareasca credibilitatea.
LIFO imparte caracterul uman in 4 tipuri:
-adaptiv
-autoritar
-conservativ
- suportiv
Fiecare reactioneaza diferit din punct de vedere operational, comunicational. LIFO te ajuta sa-ti cunosti mai bine partenerii, clientii, colegii si sa comunici mai bine cu ei si catre ei.
In concluzie, cei doi americani s-au imbogatit, iar firmele sunt mai fericite si mai productive cu LIFO.
"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."
marți, 4 decembrie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu