"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

luni, 3 decembrie 2007

2.000.000 de beculete de publicitate

Bradul din Piata Unirii a fost “daruit” de catre Millennium Bank orasului Bucuresti.
Cine e Millenium?
Millenium, cel mai mare grup financiar privat din Portugalia, a intrat pe piata romaneasca in octombrie si se adreseaza unui public tinta cu venituri peste medie precum si segmentului corporate. In 2007 se vor aloca 40 de milioane de euro dezvoltarii activitatii si se previzioneaza profit incepand cu 2011.

Bradutul nostru din piata Unirii nu e chiar un dar, ci se dovedeste a fi o investitie pe termen lung; investitii in imagine, notorietate. Millenium ne invita intr-un spot tv “miscator” sa vizitam bradul mileniului, un brad adulat de 100.000 de romani de 1 decembrie, cel mai mare brad din Europa despre care se scriu mii si mii de articole si apare in sute de reportaje tv, un brad care poarta mandru, la baza, sute de M-uri care sa ne aminteasca de... Craciun.
Pana la urma, investitia in beculete se justifica si valoreaza cat brandul Millenium, tradus in valoare adaugata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

raluca,

nu e cel mai mare brad din europa!o colega de-a mea se tot chinuie de sambata sa explice!

Probabil are cea mai mare publicitate.

Pana si tu ii faci.

Stii, un coleg de-al meu l-a batut pe un sef pentru a-i lasa in text numele bancii, convins fiind ca nu e publicitate?

Raluca Damian spunea...

Pe mine nu ma deranjeaza ca Millenium isi face publicitate printr-un brad. Ceea ce am vrut eu sa combat este ideea de "cadou". Nimic nu e gratuit (intelegand prin gratuit un gest altruist, pur si simplu dezinteresat).

Cat despre faptul ca ar fi sau nu cel mai mare...well..tot din media am aflat :-)