"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

sâmbătă, 1 decembrie 2007

Romania - Simply Surprising

Acum cativa ani, cand am vazut pentru prima oara spot-ul celor de la Ogilvy, am ramas pur si simplu muta de uimire si ...surprindere. Credeam ca nu exista roman sa ramana rece si insensibil la asa ceva: muzica, imaginile, personajele sunt extraordinar alese iar sloganul este ..well...perfect. Nici ca se putea altul mai bun. Romania nu este nici bogata, nici curata, nici unica, nici educata, dar nu putem nega ca este SURPRINZATOARE. Felicitari celor de la Ogilvy!

Si cum zilele acestea se poarta urari de genul: "Romania, sa cresti mare!", “Romania, la multi ani!”, eu nu pot sa sper decat ca voi trai sa vad americanii in fata statuii Libertatii, cu steaguri tricolore, strigand: “Romania, bonne anniversaire!” :-)

Ce sa urez eu in plus Romaniei? Sunt mult prea multe, de aceea ma abtin si zic doar: “Romania, sunt mandra ca sunt romanca, macar asa...de ziua ta...”

Niciun comentariu: