!Atentie!
Nu mestecati guma Winterfresh in acelasi timp cu Orbit cu miez lichid pentru ca exista riscul ca fluida femeie de serviciu "Terminator II" sa inghete la locul de munca si sa va ramana intre dinti! Ar fi de-a dreptul dizgratios...
Lasand gluma deoparte, constat cu tristete ca tipul femeii "gospodina" si "menajera" continua sa aiba o pondere foarte mare in reclame, fie ele la produse alimentare sau de curatenie. Nu sunt feminist si totusi ma deranjeaza, desi se pare ca pe femeile de la noi nu prea le afecteaza (fie sunt mai ocupate profesional decat doamna Tariceanu si nu au timp sa consume reclame, fie fac parte, din pacate, din chiar targetul reclamelor si se simt multumite si "bagate in seama"). Daca as avea o fetita nu as vrea sa creasca cu ideea ca va fi normal sa gateasca, nu numai pentru ea, dar si pentru altii, ca va trebui sa curete aragaze, faianta din bai si bucatarii, sa spele WC-uri, sa se ocupe de "aromele" din toalete, sa spele tot ce murdaresc barbatii si mai nou sa curete chiar si dintii altora : ))). Si asta doar pentru ca este femeie iar televizorul ii arata ca lucrurile acestea se fac doar de catre femei! Daca ar fi dupa mine, as interzice difuzarea unor astfel de reclame inainte de ora 22:00 si inclin chiar sa cred ca ar fi mai putin etice decat reclamele la tutun, demult interzise.
"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."
marți, 13 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Hehe, protagonistul reclamei in cauza avea totusi 50% sansa sa fie femeie. Am vazut reclame la detergenti si cu barbati care spala. Ce-i drept, nu in Romania :)))
Mi-ar placea sa traiesc destul de mult sa vad zugravi femei in reclamele la var de la noi. Sau si mai bine, un "Unirea" reloaded cu replica: "Ioanoo, probleme, fata?!" ;)
Trimiteți un comentariu