Ferice de companiile ale caror produse ajung la stiri! Si nu vorbesc de stirile de genul "De pe benzile uzinelor Dacia a iesit autoturismul cu numarul 1 milion" ci de adevarate tsunami-uri care pornesc de la SkyNews, fac inconjurul lumii si ajung pana si pe la timida noastra televiziune nationala. Sony, de pilda, nu are nevoie pentru consolele sale de o reclama penibila precum cea pe care o puteam vedea la noi recent si care vroia sa ne faca sa credem ca nici daca ne montam cortul cu o seara inainte in fata showroom-ului nu putem sa ne asiguram un loc in fata la lansare (they wish...). La Sony si putini altii cozile si imbulzeala difuzate la stiri sunt pe bune!
Pe 29 Aprilie s-a lansat ("worldwide" in adevaratul sens al cuvantului) GTA IV, nu ultimul joc de la Rockstar Games, ci “the ultimate game” pentru adolescentii de azi dar si pentru cei care au inceput pierzandu-si noptile cu Prince of Persia, halind bilute cu Pacman sau jucand MicroMachines la ora de informatica. Ii las pe critici si gamerii adevarati sa-l judece dar ca orice lucru faimos e si foarte controversat. Citind avertismentul jocului (Intense Violence, Partial Nudity, Strong Language, Use of Drugs and Alcohol) imi amintesc ca “Tutunul dauneaza grav sanatatii!”, zambesc si-mi aprind o tigara.
"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."
vineri, 9 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu