Nu vroiam sa deschid subiectul "politica", dar, dupa cum bine stiti, cu alai si trambite a inceput campania electorala.
De obicei sunt indiferenta la politica, dar de data aceasta nu am putut sa ma abtin. Plimbandu-ma cu niste prieteni printr-o Mamaie ploioasa de 1 Mai muncitoresc, nu am putut sa nu remarc out-door-ul electoral al d-lui Cosmin Gusa, well...cam peste tot:
"Sunt Cosmin Gusa si apar aici pentru ca in Bucuresti panotajul mi-e refuzat politic".
Zambesc amar si trec mai departe, dar nu pot sa uit, caci din nou dl Gusa imi zambeste cu tot cu panotajul lui. Campania are 3 greseli:
1. Este in Constanta - si desi 1 Mai a umplut statiunile de pe litoral de Bucuresteni, nu cred ca "panotajul" d-lui Gusa a fost platit doar pentru 4 zile, atat cat sa-si atinga target-ul de populatie vizata.
2. Cuvantul "panotaj" nu este chiar un cuvant uzual, iar electoratul risca sa nu inteleaga mesajul d-lui Gusa.
3. Nu stiu ce firma de publicitate out-door ar refuza "panotajul" d-lui Gusa in Bucuresti, atata timp cat ar castiga niste bani, bani multi. Conditiile care trebuie respectate sunt ca aceasta campanie sa fie legala, morala si cea mai importanta: candidatul si firma raspunzatoare de "panotaj" sa se "inteleaga" la pret.
Nu stiu cine se ocupa de campania electorala a d-lui Gusa, e mai putin important. Dar atentie: a fi prezent peste tot nu inseamna intotdeauna ca ti-ai atins scopul campaniei electorale.
"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Un comentariu:
panotaj = canotaj practicat cu pluta. Probabil ca Gusa a vrut sa practice sportul asta electoral si pe Dambovita dar noi ne-am cam saturat sa fim dusi cu pluta :(
Trimiteți un comentariu