"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

joi, 1 noiembrie 2007

Acesta se vrea a fi un blog...

Cum e foarte la moda in ziua de azi sa ai un blog, m-am gandit sa fac si eu unul. Dar despre ce sa scriu? Flori, fete sau baieti, melodii sau cantareti?
Cel mai bine e sa scrii despre ce te pricepi, iar in cazul meu, cum ma 'pricep' mai mult in ale marketingului decat intr-ale florilor, felelor, baietilor etc, m-am decis sa scriu de el saracul; poate mai aflu si eu cate ceva sau poate se gaseste cineva sa-mi raspunda la intrebari sau etc etc
Asa ca revenim:
Acesta se vrea a fi un blog...un blog de marketing, de ads, de comentarii pro si contra intr-ale marketingului unde noi romanii suntem incepatori, dar ne pricepem :-)
De ce B2C? Pentru ca da bine si pentru ca astazi, daca esti sef de afacere si nu ai acel "simt" al B2C-ului, B-ul e mort.
Insist sa afirm ca marketingul e cea mai veche meserie (chiar daca se zice ca prostitutia, pana la urma saraca femeie neanderthaleza trebuia sa se vanda mai intai, nu?) si ca de atunci am incercat sa o perfectionam non-stop fara a ajunge la perfectiune; marketingul se joaca cu mintea umana si vice versa, asa ca e infinit, neasteptat, la moda sau demodat, cu teorii si aplicatii si care s-a nascut o data cu omul si va pieri atunci cand singurul lucru care va mai fi de vandut pe lume va fi aerul.

Asa ca de ce nu, un nou blog de marketing?



Un comentariu:

Anonim spunea...

Ciao Ralu,

Ma bucur sa te regasesc in randurile bloghistilor. Adevarul e ca daca ma gandeam ca-ti faci blog, numai la un blog de marketing ma asteptam de la tine. Bafta multa si sper sa ne revedem curand.

Razvan(Boti)