"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

duminică, 18 noiembrie 2007

Ce vor femeile?

Mi s-a recomandat de curand sa citesc o carte pentru a intelege mai bine comportamentul consumatorului si mentalitatea sa, diferentiate pe sex. Este vorba de "Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus", de John Grey.
Printre lucrurile simple, pe care de altfel le stiam dar nu le constientizam se numara:
1. Ea are nevoie de grija, iar el, de incredere
2. Ea are nevoie de intelegere, iar el, de acceptare
3. Ea are nevoie de respect, iar el, de apreciere
4. Ea are nevoie de devotament, iar el, de admiratie
5. Ea are nevoie de recunoastere, iar el, de aprobare
6. Ea are nevoie de asigurari, iar el, de incurajari

Sunt lucruri primare, care, transpuse in mesaje promo, pot avea un impact imens asupra consumatorului foarte sensibil la felul cum este el perceput de societatea cu care co-exista.
In job-ul meu curent, ma adresez unei populatie formata in proportie de 80% din barbati...asa ca voi continua sa citesc cartea, poate ma ajuta sa gasesc intrebari si raspunsuri :-)

Cat despre eterna intrebare "Ce vor femeile?":-)))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine-ar fi sa fie asa simplu... Oricum, e bine ca macar incerci sa intelegi ce vrea femeile, ce ele este importante in viata noastra zilnica de zi cu zi.

Parerea mea (in masura in care conteaza): citeste, citeste, citeste (vorba unui criminal rus de notorietate mondiala), dar rezerva-ti dreptul la parerea personala.

Mult succes si pi curind.

R

Raluca Damian spunea...

"Deschide cartea ca sa inveti ce au gandit altii, inchide cartea ca sa gandesti tu insuti", din pacate nu am zis-o eu ci Heyde si e cat se poate de adevarata.

R, fara sa te contrazic, rolul femeilor este altul decat cel de a fi importante in viata de zi cu zi a barbatilor :-P

Dar nu asta era subiectul; ideea este sa cunosti asteptarile femeilor si cele ale barbatilor, sa constientizezi ca sunt diferite si apoi sa aplici "noile cunostinte" in marketing.

Merci de mesaj si pi curand si tie :p

PS: Lucrurile sunt cateodata mai simple decat par :)))

Anonim spunea...

Evident, francofonii intre ei :-))

Alt "anonim"