"Marketing-ul este peste tot si totul este marketing. Tu esti marketing, eu sunt marketing, iar astazi, cand ai cumparat paine, ai facut marketing..."

marți, 27 noiembrie 2007

Teacher's Film Festival

Din ciclul ce mai fac unii sa-si promoveze compania, brand-ul sau pur si simplul vor sa se distreze, am participat ieri la gala Teacher's.
Pe scurt, iei una bucata echipa de zurbagii dintr-o companie, ii pui sa se maimutareasca timp de cateva ore in fata unei camere de filmat, la montaj ramanand doar 7 minute, apoi prezinti “capodopera” in fata unui juriu valoros (Tudor Giurgiu, Mihaela Radulescu, Bogdan Naumovici, Ada Roseti etc).
Juriul priveste meticulos si obiectiv si hotaraste care maimutareala a fost mai buna.
Am avut onoarea sa particip aseara la gala de decernare a premiilor – la Opera Romana: lume buna, rochii de seara, cravate, directoare si directori, sampanie, hostesse cu decolteuri adanci, ce mai...
Si bineinteles ca filmul nostru a fost cel mai bun si bineinteles ca nimeni nu ne-a inteles si apreciat. Dar ce conteaza ca nu am luat premiu, ideea e ca ne-am distrat si la anul vom fi mai cu experienta si vom lua trofeul.

Felicitari castigatorilor!


Aici sunt participantii.


Niciun comentariu: